Infolinia Centrum Usług Internetowych
kontakt telefoniczny 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
(zablokowanie lub odblokowanie dostępu do bankowości internetowej)
+48 42 644 644 4
Dyspozycję odblokowania, lub zablokowania dostępu do bankowości internetowej można złożyć osobiście w placówkach Banku, lub telefonicznie.
Pragniemy poinformować, że funkcjonuje całodobowa infolinia Centrum Usług Internetowych dla klientów Banku Spółdzielczego w Bartoszycach - przyjmująca dyspozycje odblokowania/zablokowania również poza godzinami pracy Banku.
Odblokowanie dostępu wymaga dodatkowej weryfikacji danych Klienta, polegającej między innymi na podaniu przez Klienta prawidłowego hasła telefonicznego wprowadzonego wcześniej w systemie bankowości internetowej.
W celu udostępnienia usługi prosimy o zdefiniowanie hasła jawnego służącego do weryfikacji w trakcie rozmowy telefonicznej.
Ustawienia hasła można dokonać w systemie bankowości internetowej EBP w opcji:
USTAWIENIA - ZMIANA HASŁA TELEFONICZNEGO
Ze względów bezpieczeństwa wszystkie rozmowy z konsultantami są nagrywane, w przypadku gdy nie wyrażają państwo zgody na nagrywanie zapraszamy do placówek Banku.