• BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA

Bankowość elektroniczna

BANKOWOŚĆ INTERNETOWA I MOBILNA

Nie musisz iść do banku, by opłacić rachunki, lub sprawdzić stan konta. Większość operacji wykonasz siedząc wygodnie w domu, w dowolnym czasie. Bankowość Internetowa daje Ci dostęp do Twoich rachunków przez całą dobę. Wystarczy komputer, lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu.

Bankowość Internetowa to wygoda i oszczędność czasu.

  • finanse zawsze pod kontrolą
  • stan konta zawsze pod ręką
  • historia wydatków
  • przelewy kiedy chcesz i gdzie chcesz
  • bezpieczeństwo

BSGo - nowoczesna aplikacja mobilna do wygodnej i bezpiecznej autoryzacji transakcji bankowych online.

BSGo pozwala na tzw. silne uwierzytelnianie – Strong Customer Authentication (SCA), które gwarantuje wyższy poziom wiarygodności i odporności na fraudy. Spełnia tym samym zalecenia dyrektywy PSD2.

Aplikacja umożliwia również komunikację za pomocą komunikatów PUSH - otrzymasz natychmiastową informację na swoim urządzeniu mobilnym:

  • o zalogowaniu na konto
  • o zmianie salda na rachunku, oraz wykonanym przelewie,
  • o debecie
  • o saldach na rachunkach

Przydatne informacje

KartoSFERA

kartosfera logo1

Portal kartowy Kartosfera to system umożliwiający dostęp zarejestrowanemu Użytkownikowi portalu do wybranych usług i funkcjonalności dotyczących kart płatniczych za pomocą sieci Internet i przeglądarki internetowej.

Google Pay

Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia w milionach miejsc – w internecie, sklepach i nie tylko. Zapewnia wszystko, czego potrzebujesz podczas płacenia, a także zabezpiecza Twoje dane. Możesz też zarządzać swoim kontem w dowolnym miejscu – w internecie lub aplikacji.

 google pay logo

Infolinia

Infolinia Centrum Usług Internetowych
kontakt telefoniczny 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

(zablokowanie lub odblokowanie dostępu do bankowości internetowej)

+48 42 644 644 4

Dyspozycję odblokowania, lub zablokowania dostępu do bankowości internetowej można złożyć osobiście w placówkach Banku, lub telefonicznie.

Pragniemy poinformować, że funkcjonuje całodobowa infolinia Centrum Usług Internetowych dla klientów Banku Spółdzielczego w Bartoszycach - przyjmująca dyspozycje odblokowania/zablokowania również poza godzinami pracy Banku.

Odblokowanie dostępu wymaga dodatkowej weryfikacji danych Klienta, polegającej między innymi na podaniu przez Klienta prawidłowego hasła telefonicznego wprowadzonego wcześniej w systemie bankowości internetowej.

W celu udostępnienia usługi prosimy o zdefiniowanie hasła jawnego służącego do weryfikacji w trakcie rozmowy telefonicznej.
Ustawienia hasła można dokonać w systemie bankowości internetowej EBP w opcji:

USTAWIENIA - ZMIANA HASŁA TELEFONICZNEGO

Ze względów bezpieczeństwa wszystkie rozmowy z konsultantami są nagrywane, w przypadku gdy nie wyrażają państwo zgody na nagrywanie zapraszamy do placówek Banku.

Znajdziesz nas też tutaj