Skip to main content
  • BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA

Bankowość elektroniczna

BANKOWOŚĆ INTERNETOWA I MOBILNA

Nie musisz iść do banku, by opłacić rachunki, lub sprawdzić stan konta. Większość operacji wykonasz siedząc wygodnie w domu, w dowolnym czasie. Bankowość Internetowa daje Ci dostęp do Twoich rachunków przez całą dobę. Wystarczy komputer, lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu.

Bankowość Internetowa to wygoda i oszczędność czasu.

  • finanse zawsze pod kontrolą
  • stan konta zawsze pod ręką
  • historia wydatków
  • przelewy kiedy chcesz i gdzie chcesz
  • bezpieczeństwo

BSGo - nowoczesna aplikacja mobilna do wygodnej i bezpiecznej autoryzacji transakcji bankowych online.

BSGo pozwala na tzw. silne uwierzytelnianie – Strong Customer Authentication (SCA), które gwarantuje wyższy poziom wiarygodności i odporności na fraudy. Spełnia tym samym zalecenia dyrektywy PSD2.

Aplikacja umożliwia również komunikację za pomocą komunikatów PUSH - otrzymasz natychmiastową informację na swoim urządzeniu mobilnym:

  • o zalogowaniu na konto
  • o zmianie salda na rachunku, oraz wykonanym przelewie,
  • o debecie
  • o saldach na rachunkach

Przydatne informacje

VoiceBot - reset hasła i blokada dostępu

Centrum Usług Internetowych
VoiceBot - zablokowanie lub odblokowanie dostępu do bankowości internetowej

(dostęp 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu)

Dyspozycję odblokowania, lub zablokowania dostępu do bankowości internetowej można złożyć w placówkach Banku osobiście lub telefonicznie, lub na stronie logowania do bankowości internetowej.

Pragniemy poinformować, że usługa umożliwiajaca reset hasła lub blokadę dostępu z poziomu przeglądarki internetowej dla klientów Banku Spółdzielczego w Bartoszycach funkcjonuje z wykorzystaniem VoiceBot (asystenta głosowego) - przyjmująca dyspozycje odblokowania/zablokowania również poza godzinami pracy Banku.

Ze względów bezpieczeństwa wszystkie rozmowy z asystentem głosowym są nagrywane, w przypadku gdy nie wyrażają państwo zgody na nagrywanie zapraszamy do placówek Banku.

Odblokowanie dostępu wymaga dodatkowej weryfikacji danych Klienta. Bank może żądać między innymi podanie przez Klienta prawidłowego hasła telefonicznego wprowadzonego wcześniej w systemie bankowości internetowej.

Zachęcamy do zdefiniowania hasła telefonicznego służącego do weryfikacji w trakcie rozmowy z pracownikiem Banku.
Ustawienia hasła można dokonać w systemie bankowości internetowej w opcji:

USTAWIENIA - ZMIANA HASŁA TELEFONICZNEGO

 Opis czynności resetu i blokady dostępu z wykorzystaniem usługi VoiceBot

KartoSFERA

kartosfera logo1

Portal kartowy Kartosfera to system umożliwiający dostęp zarejestrowanemu Użytkownikowi portalu do wybranych usług i funkcjonalności dotyczących kart płatniczych za pomocą sieci Internet i przeglądarki internetowej.

Google Pay

Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia w milionach miejsc – w internecie, sklepach i nie tylko. Zapewnia wszystko, czego potrzebujesz podczas płacenia, a także zabezpiecza Twoje dane. Możesz też zarządzać swoim kontem w dowolnym miejscu – w internecie lub aplikacji.

 google pay logo

Uwaga na oszustów podszywających się pod Bank

Zidentyfikowane zostały próby podszywania się przez oszustów pod pracowników banków. Oszuści dzwonią z rożnych numerów. Na Twoim telefonie może wyświetlić się nawet numer pracownika naszego Banku.

Oszuści informują o rzekomo podejrzanej transakcji i próbują wyłudzić dane poufne lub namawiają do zainstalowania oprogramowania, które umożliwia zdalny dostępu do komputera.

Poświęć chwilę i przejdź do sekcji: OSTRZEŻENIA PRZED ATAKAMI

 

Znajdziesz nas też tutaj